Яка обманка краще — механічна чи електронна?
Яка обманка краще — механічна чи електронна?
Багатьох мучить питання, що краще — механічна обманка або ж електронний емулятор? Насправді, хоч вони і вирішують одну і ту ж проблему, але підходять для різних ситуацій.
І так:
Механічні обманки лямбда-зонда
Механічна обманка лямбда-зонда з вбудованим міні-каталізатором — це просте і правильне вирішення проблеми неефективності каталізатора. Вбудований каталітичний елемент, що забезпечує на датчику склад вихлопних газів еквівалентний складу, який пройшов через штатний каталізатор. По суті — це і є звичайний каталізатор, точніше його невеликий шматочок.
З недоліків можна відзначити тільки один — обмежений термін служби каталітичного елемента, який знаходиться в обманці, він служить приблизно до 80 000 км. Тут вже нічого не поробиш — доводиться йти на компроміс, тому що сучасні кисневі датчики під ЄВРО-4 і ЄВРО-5 стали набагато чутливіші їх більш давніх побратимів, які можна було обдурити простий обманкою з отвором в 2-3 мм(стандарт ЄВРО-2 і ЄВРО-3).
Найголовніша відмінність обманки у вигляді проставки від електронного емулятора в її надійності та універсальності — вона не має електричних частин і не піддається ніяким зовнішнім впливам. При цьому обманка з міні-каталізатором є за своєю суттю зменшеним варіантом штатного нейтралізатора, а значить ЕБУ двигуна буде отримувати діючі дані по роботі двигуна і зможе правильно коректувати його роботу.
Ще не мало важливий факт - Це Ціна
Ціна на механічну обманку на відміну від електронної набагато нижче і встановити її можна легко самому.
Придбати всі види механічних обманок лямбда-зонда ви можете на нашому сайті www.aida-parts.dp.ua
Електронний емулятор лямбда-зонда
Тепер поговоримо про так званих електронних брехунці. Якщо не брати в розрахунок схеми конденсатор+резистор зібрані на коліні за схемами в інтернеті, то як правило це невеликий блок з мікросхемою, який генерує напругу, що відповідає середнім показаннями після каталізаторної датчика кисню. Така електрична обманка або усереднює свідчення реального датчика кисню, або синхронізується з першим датчиком і підганяє сигнал під такою, щоб ЕБУ не видавав помилку. За фактом все це не більш ніж засіб боротьби з лампочкою Check Engine і може викликати перезбагачення паливної суміші, особливо якщо емулятор неправильно підібраний під конкретний автомобіль.
Тим не менш, такий емулятор датчика кисню на мікроконтролері може бути корисний тим, у кого проблеми не тільки з каталізатором, але і з самим датчиком. Звичайно, якщо у вас несправність лямбда-зонда, то його краще замінити на новий. Але буває так, що ціна на нього вкрай висока і купити емулятор може бути значно дешевше.
Підсумуємо сказане вище
Якщо у вас все в порядку з датчиком кисню і проблема тільки в неефективності каталізатора — використовуйте механічну обманку лямбда-зонда. При правильному її підборі вона обійдеться набагато дешевше і при цьому не порушить електронну складову вашої машини, не кажучи вже про простоту.
Придбати всі види механічних обманок лямбда-зонда ви можете на нашому сайті www.aida-parts.dp.ua
- Гофра вихлопної системиГофри вихлопної системи: різновиди, особливості та застосування Що таке гофра та навіщо вона потрібна? Типи гофр, вибір і встановлення гофри.Гофра вихлопної системи