Продавець AIDA-PARTS.DP.UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1568 відгуків
Знижки та АкціїНатискай не зволікай
+380 (99) 772-39-67
МТС
+380 (63) 636-48-42
lifecell

Стронгер, що це таке і для чого він потрібен?

Стронгер, що це таке і для чого він потрібен?

Що таке стренгер?

 Встановлення додаткових елементів, здатних оптимізувати роботу вихлопної системи, стало досить популярним в останні роки. Таку модернізацію роблять не тільки на вітчизняних автомобілях, а й на іномарках різних брендів. Часто можна натрапити на встановлення нового обладнання замість каталізатора (полум'ягасник або стронгер), або ж додавання гофри глушника, для зменшення коливальних процесів у системі вихлопу тощо.

Сьогодні ми зупиниться на темі, стренгер — що це, яку функцію він виконує, і навіщо його встановлюють у вихлопну систему.

Стронгер, що це таке?

Стронгер — це деталь, що встановлюється у вихлопну систему автомобіля, яка слугує оптимізації її роботи. Деталь складається з двох патрубків одного діаметра вхідного та вихідного, і робочої частини більшого діаметра. Робоча частина стренгера складається з циліндра, всередині якого ви можете спостерігати лопатки, розташовані у формі спіралі.

Цей виріб необхідно правильно монтувати в систему вихлопу, Оскільки розташування лопаток має бути за ходом руху потоку відпрацьованих газів. Діаметр патрубків треба вибирати такий самий, як і в з'єднувальних труб вихлопної системи.

Стронгер, для чого він потрібен?

  Стронгер завдяки спіральному розташуванню лопаток усередині робочої зони здатний закрутити та прискорити струмінь відпрацьованих газів. Такий підхід дає змогу забезпечити найкращу провідність вихлопних газів за трактом системи глушника, а також зменшити дію явища протитоку.

Противоток — зворотний тиск вихлопних газів, що виникає в системі вихлопу. Зазвичай серйозно посилює дію протитоку каталізатор на початковому рівні, і глушник наприкінці вихлопного тракту. Стронгер у змозі дещо зменшити дію цього явища.

Протитік безпосередньо пов'язаний зі зменшенням корисної потужності двигуна. Ви можете запропонувати, навіщо потрібен стренгер, якщо в системі вихлопу є глушник, який однаково гасуватиме прискорену стренгером струмінь відпрацьованих газів? Все не так просто!

  Справа тут у лопатках стренгера, а точніше в їхньому розміщенні. З одного боку лопатки закручують і прискорюють струмінь відпрацьованих газів, а з іншого боку вони гальмують рух газів вихлопу, що рухаються в протилежному напрямку (протиток). Вони є фізичною перешкодою для протитоку завдяки особливостям будови, і гальмують його дію.

І так, для чого потрібен стренгер:

·         оптимізація роботи вихлопної системи;

·         прискорення й закручування руху відпрацьованих газів;

·         перешкода тиску протитоку;

·         поліпшення корисної роботи двигуна, як наслідок.

Сподіваємося, ми допомогли вам відповісти на питання, для чого потрібна ця деталь у системі глушника. Однак варто ще розглянути варіанти встановлення стренгера.

Строгер замість каталізатора, строкеру або резонатор

Вже в назві цього підзаголовка ми вказали, куди найчастіше встановлюється стренгер. Розглянемо обидва випадки.

Строгер замість каталізатора.

Картинки по запросу "Стронгер вместо катализатора."

У цьому разі стренгер встановлюють замість каталізатора. Тут є два способи, як це зробити:

·         перший спосіб, повне видалення каталізатора та встановлення на його місцестрогера, комп'ютер автомобіля треба перепрошити, оскільки виникнуть автоматичні труднощі з датчиком кисню;

·         другий спосіб, видалення стільників з корпусу, і встановлення на місце, що каламут відстрочування.

По-другому випадку стрингер вварюють у корпус каталізатора:

·         зрізають частину корпусу каталізатора;

·         виймають із собою несправні;

·         вварюють туди стренгер;

·         заварюють назад корпус каталізатора.

Проблеми з другим датчиком кисню (каталізаторним) розв'язуються за допомогою встановлення обманки лямбда зонда, або перешивкою програми керування роботою двигуна.

Стронгер або резонатор.

Картинки по запросу "стронгер вместо резонатора" Стронгер часто встановлюють замість резонатора або як додатковий і незалежний елемент вихлопної системи. Рекомендують Стренгер встановлювати окремо, позаяк резонатор і стренгер виконують різні функції.

Резонатор виконує роль первинного глушника і відповідає за часткову компенсацію звукових коливань. Особливо він ефективний для діапазону низьких пікових частот. Якщо резонатор видалити з автомобіля, то у вас можуть виникнути проблеми зі збільшеним шумом від роботи двигуна, особливо на підвищених обертах.

Стронг виконує роль оптимізації роботи вихлопу, і не відповідає за компенсацію звукових хвиль, хоча в разі потрапляння в нього звукової хвилі вона й зазнає додаткового гасіння, через дроблення.

Установлення стренера перед резонатором поліпшить роботу двигуна, тому що зменшить дію протитоку. Строгер замість каталізатора відіграє таку саму роль.

У нас можна купити стронгер (Пламінгасник) AWG POLONEZ для різних популярних марок: ВАЗ, BMW, Audi, Volkswagen, Mercedes і багатьох інших.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner